I am lucky to live here

20:30







Jest coraz zimniej, ale skoro słońce świeci to wypadałoby wyjść na dwór :) Wyjęłam z szafy moją ulubioną bluzę - jest ulubiona, bo z przesłodkim kotkiem i pomponami <3 Kocham ją!

Mamy już połowę października, połowę jesieni - a raz zimno jakby już był listopad, innym razem ciepło, bo 20 stopni, dziwna jakaś ta pogoda. Łapiecie depresyjny nastrój? nie przejmujcie się, teraz to normalne. Musimy się przyzwyczaić do zachmurzonego nieba, niskiej temperatury i braku słońca- wtedy wszystkie dolegliwości znikną, jak ręką odjął :)

Osobiście w zimę robię się senna, idę spać już o 10 wieczorem, budzę się o 6 - i tak cały te okres. Dla mnie nie jest to do końca normalne zachowanie, ale teraz dobrze mi to robi. Kiedy idę do szkoły marzę, żeby znaleźć się pod kołdrą, kiedy jestem na lekcjach też, jak wracam również, aż do chwili w której wreszcie mogę się położyć. Brzmi to trochę obsesyjnie, ale ta ciepła, miękka pierzyna... kiedy jestem na dworze i marzną mi nogi... co tu dużo mówić :)











You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo fajna bluza;3

    Zapraszam do siebie: http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, ciepła kołdra powinna być nie rozłącznym elementem tej szarej pogody. Co do stanu depresyjnego - niestety w moim przypadku jest nieunikniony. Nie lubię zachmurzonego nieba, wychodzę z domu jest ciemno, wracam - też ciemno. Mam ochotę tylko spać spać i spać. No i ewentualnie jeść :D

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta bluza

    Ja zawsze jestem senna w szkole, a gdy wracam do domu i mam okazje położyć sie spać to nagle mi się odechciewa :/

    Zapraszam do mnie http://sonleszaharr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza bluza ^.^
    Fajny post :)

    http://pink-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! świetnie napisany blog, bardzo estetyczny do tego super zdjęcia ! oby tak dalej :)
    strasznie mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie :) mój blog-klik
    obserwujemy? pisz na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że ta bluza jest Twoją ulubioną, bo wygląda bardzo uroczo! Ja też chodzę teraz wcześnie spać, bo mi również na myśl o pierzynie od razu lepiej ;)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty ;)
    zapraszam do siebie ;

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pora roku niestety charakteryzuje się takimi wahaniami pogody :c
    Mnie zły nastrój nie łapie, raczej należę do tych osób, którym trudno zepsuć humor haha
    Outfit trochę nie w moim stylu, ale fajnie, że dobrze się w nim czujesz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Też często jestem zmęczona i kade się wcześnie spać, bo po prostu juz nie mam siły ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post :) Fajna bluza :) Moze wspolna obserwacja ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza nie w moim stylu, ale gdyby wszyscy byli tacy sami byłoby nudno ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

✖ Spam będę usuwać :) ✖

✖ Każdego bloga odwiedzam, komentuję to, co mi się spodoba ✖

✖ Chcę mieć prawdziwych czytelników, nie ma obs za obs ✖

✖ Wasze zdanie jest dla mnie ważne ❤ ✖

Obserwatorzy