Dancing in the rain

12:34




W życiu nie chodzi o to, by przeczekać burzę, a o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu.



Życie potrafi dać w kość - tego nie można mu odmówić. Zwłaszcza jesienią zdaje się, że próbuję nam dołożyć już trochę tak na siłę. Do tego wszystkiego - my nie mamy nastroju. Robimy się marudni i burkliwi. No bo przecież jak tu być szczęśliwym, kiedy na dworze jest szaro?


 Po pierwsze przestań przejmować się drobnostkami. Jak na przykład ktoś będzie dla Ciebie niemiły. On ma zły dzień, nie pozwól, żeby zepsuł dzień Tobie!

Popatrz na kolory. Brzmi to idiotycznie, ale pozwól mi wyjaśnić o co mi chodzi - skoro niebo jest szare, czemu Ty nie możesz ubrać się na czerwono? Czemu nie odświeżyć pokoju kupując różowe zasłony? Albo nie kupić nowej pościeli, dzięki której codziennie będziesz budzić się widząc lepsze barwy kolejnego dnia?

Poznaj nowych ludzi - to pomaga! Najlepiej szalonych i pozytywnych - uśmiechniętych i przyjaźnie nastawionych.




 A gdzie ich poznać? może na jakimś kole zainteresowań?

A może zacząłbyś coś nowego? Przerób za mały T-shirt (lub spodnie - sama dzisiaj to zrobiłam ;) ), zacznij naukę nowego języka lub przeczytaj książkę z gatunku niepodobnego do dotychczas czytanych przez Ciebie. Zajmij się czymś.






Nie odkładaj niczego na później! odpocznij od elektroniki, uwierz mi - to ona zabiera Ci najwięcej czasu. A co można robić zaoszczędzonym czasem? ja ostatnio wykorzystuję go na samorozwój. Oraz na spanie ;)

 Doceniaj małe rzeczy. Rób dobre uczynki :)
Dzięki temu przetrwasz jesień!






You Might Also Like

72 komentarze

  1. Świetny blog zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tak, kolorowo w taką pogodę :)
    świetny post

    /chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, prawda, u mnie jesień jak narazie rozpieszcza :)Piękny parasol !
    Zapraszam do siebie na nowy post z kozaczkami nad kolano z sh:)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna parasolka. Masz śliczny wygląd bloga! Sama robiłaś?
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. heh, cieszę się :D też ją uwielbiam

      Usuń
  6. Świetne rady oraz zdjęcia! :) Jak najbardziej zgadzam się z tobą.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jesiennie :) Ładne zdjęcia!
    Podałaś świetne rady do których na prawdę warto się stosować.
    Spodobał mi się Twój blog, świetnie piszesz i masz oryginalny design.
    Zaobserwowałam i na pewno będę wpadać częściej!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam także do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w wolnym czasie zawsze leniuchuje :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ~!

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha prawda, można się ubrać na inny kolor, ale ja jestem człowiekiem który nosi stonowane kolory XD w takie dni zwykle zadowolona grzeje sobie tyłeczek pod kołdrą i oglądać seriale, jestem okropnym zmarzluchem
    zapraszam również na
    http://snowy9906.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny parasol :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny parasol, rozweseli w taki deszczowe dni!

    http://domajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdjęcia, a parasolem mnie urzekłaś... ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Parasolka bardzo fajna. W życiu codziennym trzeba nauczyć się dostrzegać pozytywy, nawet w najgorszych sytuacjach .. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny post <3
    A zdjęcia są obłędne <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się spodoba nasz blog-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)<3
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! :) Szczególnie podoba mi się ten motyw kolorowego parasola na tle smutnej i szarej jesieni :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rady, naprawdę! Poza tym piękny OOTD ♥ I ta parasolka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. trzeba we wszystkim szukac pozytywow!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Parasolka idealna na ponurą pogodę :)
    http://gloriousdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post. Ja się dzisiaj obudziłam i za oknem zobaczyłam typową jesienną pogodę. I z jednym zgadzam się bardziej niż z czymkolwiek innym - ludzie najlepiej poprawiają nastrój, niezależnie od pogody ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post. :) Ja jakoś nie narzekam na szare dni - o wiele bardziej wolę deszcz, niż słońce. Dziwne? Haha, każdy mi to powtarza. :)

    Również obserwuję. :)
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uważam, że warto doceniać małe rzeczy, bo z nich zbudowane są duże :)
    Też mam taki parasol! :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się u ciebie. Super zdjęcia, notka i .... parasol :)
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pozytywnie ;D

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie słodkie fotki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Musimy znajść jak najwięcej pozytywów :) Świetna parasolka :)
    Noowy post ♥ klikkk♥ Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny parasol! Masz rację, nie warto przejmować się cudzą opinią.
    Pozdrawiam
    differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo motywujący i pomysłowy post ! :) Fajna parasolka. Idealnie pasująca do posta,te kolory.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. porównanie z kolorami, mega!
    wszystkie komentarze i obserwacje oddaję, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja nie poddaję się depresyjnej jesieni biorąc z życia to co najlepsze :D
    Parasolka najlepsza <3
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładniutkie zdjęcia :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki pozytywny post naprawdę :)
    i te zdjęcia z kolorową parasolka to podkreślają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesień dla mnie jest najgorszą porą roku:)
    U mnie obserwacja=obserwacja:)
    Zapraszam:D
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocza parasolka. Przydatne rady.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasolka świetna! Idealna na taki pochmurny dzień :)

      Usuń
  40. Ja mam problem z nie odkładaniem rzeczy na później. Świetny cytat. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój parasol!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetna parasolka! :D

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem świetna w odkładaniu rzeczy na później, szkoda, ze jest to związane ze szkoła co wiąże się z ocenami, haha:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomysłowe zdjęcia :)
    Dokładnie, najpierw trzeba przestać przejmować się błahostkami!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny blog :)
    Zapraszam do mnie:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/11/czesc-wszystkim-wczoraj-odbyo-sie-70.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziewczyno... jesteś mega inspirująca!
    Każde słowo jest jakby częścią ciebie. Sama jestem po trudnym dla mnie okresie w życiu. Dzięki osobom jak ty, czuję że mogę zrobić wszystko. Dziękuję!
    Mój blog o modzie i moim stylu: fanicma.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę pozytywny post ;) A po burzy zawsze wychodzi słońce :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne zdjęcia :) Genialny parasol :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja jednak chyba wole stawiać na ciemne kolory, w których lepiej się czuję hah

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja teraz mam słabsze dni ale w końcu jutro już będę miała wolne będę mogła się odstresować,bo ten okres był bardzo dla mnie stresujący.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszamy do nas! -----> blod-cape.blogspot.com
    Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszamy do nas! -----> blod-cape.blogspot.com
    Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post! będę zaglądać tu często!
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny nagłówek, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post <3 i cały blog :D Skorzystam z tych rad ;)
    Zapraszam na jej bloga -> http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✖ Spam będę usuwać :) ✖

✖ Każdego bloga odwiedzam, komentuję to, co mi się spodoba ✖

✖ Chcę mieć prawdziwych czytelników, nie ma obs za obs ✖

✖ Wasze zdanie jest dla mnie ważne ❤ ✖

Obserwatorzy